God houdt van dit weblog
Hij die Hemel en Aarde geschapen heeft, liet Zijn Alziend Oog op deze pagina vallen. En Hij zag dat het goed was, en zegende deze Site.

vrijdag 8 mei 2009

Yay!

Alweer een nieuw brok tekst die ik aanmaak! Om jullie eens even te vermaken of helemaal kapot te laten vervelen...al raad ik die laatste af. Maar ja, het weekend is weer eens begonnen! Hierzo is het droog en schijnt de zon...en ik zit hier te schrijven om mijzelf ook weer tevreden te houden. Ach, het is weer vrijdag! Het weekend is bego... o wacht, dat zei ik daarvoor ook al...nou ja. Morgen is het zaterdag alweer! Het middelpunt van alle rust! Hoewel er altijd nog mensen zijn die moeten werken...dat hoort natuurlijk niet, maar als er niemand meer zou werken in het weekend zou de chaos toeslaan. Tja. Overmorgen is het alweer zondag! Of ook wel weer Moederdag! De dag waar....wacht eens...MOEDERDAG?! AAAAAAAAARGH!!! IK MOET VERDRAAID NOG IETS VERZINNEN DAARVOOR!! O jee, o jee... allez, dan maar een rijk gevuld ontbijt maken omdat de spaarpot alweer bijna leeg is door al die uitjes die eigenlijk geen reden hadden. Maar ach... De dag dáárop is het alweer maandag! De dag waar alle stress weer terugkomt, omdat landelijk de scholen ook weer beginnen, terwijl ik nu verblind word door een zonnestraal die op mijn kamertje gericht is...mijn ogen! Toch kan ik zo wel héél erg lang doorgaan met praten over dagen en wat er allemaal gaat gebeuren, maar onthoud: ik doe dit voor mijn en jullie plezier! Eens verveeld, altijd verveeld zeg ik maar en het is een strijd tegen dat ongelooflijk vervelende iets wat je nooit meer kwijt raakt... maar ach. Wat geeft het ook allemaal? Ik zit hier toch alleen in dat kamertje en met een paar contact in plaats van dat ik buiten met een aantal anderen zit te praten of wat dan ook? Maar ja, de zon schijnt dat eigenlijk helemaal niet zo interessant is en ik hoor een harde wind en zie een beetje donkere lucht aankomen waardoor nog een paar humeuren van naar beneden zullen gaan. Maar ach, sommigen worden er ook weer blij van...maar dat moeten zij weten. Ik schrijf dit voor de lol, maar dat wist je al, hoewel het laatste stukje nou niet echt een brokje tekst was van 'nou, wat leuk zeg'. Nee. Dus daarom raad ik je aan om nog wat andere brokken teksten alhier te lezen, naar de Oncyclopedia te gaan of om weer van voren af aan te beginnen. Ach, het is ook zo onvoorspelbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oncyclopedia heeft een blog!

Welkom op het blog van Oncyclopedia! Gebruikers kunnen stukjes plaatsen over Oncyclopedia, over zichzelf, of over hun ervaringen over Oncyclopedia. Er kunnen ook stukjes verschijnen over leuke nieuwtjes en weetjes. U kan (anoniem) reageren en wees alles behalve objectief. Maar uiteraard verwijzen we nog steeds naar onze enige echte site, Oncyclopedia! Leest wollig!