God houdt van dit weblog
Hij die Hemel en Aarde geschapen heeft, liet Zijn Alziend Oog op deze pagina vallen. En Hij zag dat het goed was, en zegende deze Site.

woensdag 17 augustus 2011

Ter berichtgeving

Ik ben morgen weer eens PLEITON tot zondag, naar de afkickkliniek om van de Oncy af te kicken. Geen internet in het chalet in de bossen met de heerlijke geur van bomen en een nabijliggende snelweg... dacht ik... nou ja. Ik ben dus PLEITON richting de bossen, word vanavond ontvoerd richting locatie HBX, welke ook voor mij onbekend is.

U zult 't dus een tijdje zonder mij moeten doen. Maarja, ik ben ik niet als ik toch stiekem internet mee ga smokkelen. U hoort nog van me. Of ook niet.

Uw alom gepre... nee, geen ijdel gelul nu, met de vriendelijke groenten van de vriendelijke vriendelijkproberentezijnde Roye7777777

*krast vier tildes in tafelblad*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oncyclopedia heeft een blog!

Welkom op het blog van Oncyclopedia! Gebruikers kunnen stukjes plaatsen over Oncyclopedia, over zichzelf, of over hun ervaringen over Oncyclopedia. Er kunnen ook stukjes verschijnen over leuke nieuwtjes en weetjes. U kan (anoniem) reageren en wees alles behalve objectief. Maar uiteraard verwijzen we nog steeds naar onze enige echte site, Oncyclopedia! Leest wollig!