God houdt van dit weblog
Hij die Hemel en Aarde geschapen heeft, liet Zijn Alziend Oog op deze pagina vallen. En Hij zag dat het goed was, en zegende deze Site.

woensdag 12 augustus 2009

Oncyclopedia mogelijk terug naar CarlB

Of de oncy nu op "onze" server blijft, of zij nu terug gaat naar CarlB maakt mij helemaal niets uit. We weten allemaal dat zijn servers traag zijn, maar daar zeur ik niet over. Ik ben nu eenmaal iemand die geduld heeft met zekere snelheden op het wereld wijde web. Natuurlijk ben ik een uitzondering, ik denk niet dat iemand nóg meer geduld uitoefent dan ik. Voor de andere is het dan weer een heus probleem.

Snelheid, tot daar toe. Maar ik vind dat de hoogste prioriteit voor de oncy een plek is. Als de oncy geen plek heeft, dan komen we al helemaal nergens. CarlB (weder)ontvangt onze wiki van harte en we kunnen het maar op prijs stellen dat de oncy daar tenminste een plek zal hebben.

Uiteraard zou het reuze zijn als we een goed draaiende server hebben, maar volgens mij heeft de oncy niet veel ander keus dan CarlB ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oncyclopedia heeft een blog!

Welkom op het blog van Oncyclopedia! Gebruikers kunnen stukjes plaatsen over Oncyclopedia, over zichzelf, of over hun ervaringen over Oncyclopedia. Er kunnen ook stukjes verschijnen over leuke nieuwtjes en weetjes. U kan (anoniem) reageren en wees alles behalve objectief. Maar uiteraard verwijzen we nog steeds naar onze enige echte site, Oncyclopedia! Leest wollig!