God houdt van dit weblog
Hij die Hemel en Aarde geschapen heeft, liet Zijn Alziend Oog op deze pagina vallen. En Hij zag dat het goed was, en zegende deze Site.

zondag 16 augustus 2009

Carl is een spook!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Zeg dat het niet waar is! Ik heb op google een tekst gevonden waaruit blijkt dat Carl, de severbeheerder, dood is! Hier de tekst:

An addition to the above transcriptions is Carl Austin Bennett, Son of Garfield
and Mae. Born March 12,1938. Died January 21, 1942. This is my brother's grave.
The stone was unreadable when Arlene did her work there a couple of years ago. A
new stone has been made and will be taken down to the Cemetery soon. ~ zijn
broer, Don Bennett

Carl zou dus nu al bijna meer dan 67 jaar dood en 71 jaar oud zijn! Spoken bestaan dus wel...

4 opmerkingen:

  1. Wat? Dat is inderdaad bizar. Maar is het waar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @lars863: Natuurlijk is het waar. Spoken bestaan, ik heb er zelfs eentje in mijn kamer wonen die verlieft op me is en daarom mijn liefdesleven saboteert.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. >.< Ik bedoel: is Bennett überhaupt zijn achternaam?

    BeantwoordenVerwijderen

Oncyclopedia heeft een blog!

Welkom op het blog van Oncyclopedia! Gebruikers kunnen stukjes plaatsen over Oncyclopedia, over zichzelf, of over hun ervaringen over Oncyclopedia. Er kunnen ook stukjes verschijnen over leuke nieuwtjes en weetjes. U kan (anoniem) reageren en wees alles behalve objectief. Maar uiteraard verwijzen we nog steeds naar onze enige echte site, Oncyclopedia! Leest wollig!