God houdt van dit weblog
Hij die Hemel en Aarde geschapen heeft, liet Zijn Alziend Oog op deze pagina vallen. En Hij zag dat het goed was, en zegende deze Site.

woensdag 26 mei 2010

Afwezig

Hallo allemaal. Waarschijnlijk vragen sommigen onder jullie zich af waar ik ergens ben gebleven. Het is heel simpel: ik kom niet op Oncyclopedia voordat alles is overgezet. Daarna, als alles gereed is, ga ik terug aan de slag. Dat wil niet zeggen dat ik ondertussen de boel in de steek laat. Ik ben zelf bezig met de verhuis en onderneem, als een trotse walvisvaarder op een schuit die nog lang niet alle zeven zeeën heeft overwonnen, vele pogingen om toch maar die visvangst ongeschaad aan wal te brengen.

Ik ga geen datum plakken op de voltooiing van de verhuis, maar ik schat dat we vanaf de zomervakantie (wanneer die ook moge beginnen in Holland) terug kunnen voortgaan waarmee we gestopt waren.

Alvast bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag!

Ter info: De nieuwe backup is gemaakt op 23 mei

1 opmerking:

  1. En tegen mij hebben ze altijd gezegd dat walvissen geen vissen waren! Maar toen had Oncyclopedia nog niet de autoriteit de het nu heeft, deelde uitgeverij De Goede Pers te Averbode in katholiek Vlaanderen de lakens uit, en bestond de aangeraden literatuur voor de Vlaamse jeugd voornamelijk uit de legendarische Vlaamsche Filmkens (een monument dat geen enkele Nederlander of jonge Vlaming kent). Maar als een halfnoorse Oncyclopedist zijn walvisoogst tot de visvangstactiviteiten rekent, dan MOET dat wel juist zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Oncyclopedia heeft een blog!

Welkom op het blog van Oncyclopedia! Gebruikers kunnen stukjes plaatsen over Oncyclopedia, over zichzelf, of over hun ervaringen over Oncyclopedia. Er kunnen ook stukjes verschijnen over leuke nieuwtjes en weetjes. U kan (anoniem) reageren en wees alles behalve objectief. Maar uiteraard verwijzen we nog steeds naar onze enige echte site, Oncyclopedia! Leest wollig!