God houdt van dit weblog
Hij die Hemel en Aarde geschapen heeft, liet Zijn Alziend Oog op deze pagina vallen. En Hij zag dat het goed was, en zegende deze Site.

zondag 18 oktober 2009

Willen we dit soort artikelen?

Eens waren wij klein en toen begonnen wij te groteren. Tijdens een dagelijkse afgang redeneerden wij met gespannen kaken de bananen krom, terwijl elders de menselijke soort zich in stand hield door te kneuzen en leuterend de klepel van de klok te scheiden. Hadden wij daarom schapen geschapen om daarna gapend te verlangen naar onderbewuste niemandslanden? Ik weet immers nog hoe de vlinders fladderden rond de haringkar in good old Amstelveen, langs de kaduke droomhotels. Weer of geen weer, de film moest doorgaan en de rente stijgen. Of namen de kleinen de groten in de maling?

Ik DACHT het toch NIET!

8 opmerkingen:

  1. Ach, een onschuldige sloper had eens in de trein samen met een alien een Trojaans paard heilig verklaard, voordat Mozes wist dat jij een auto in de prak kon rijden. Dobbelen is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maarja, een luie dikzak had in 1945 in Den Haag samen met een zwerver de buurman geslagen, nadat iemand gezien had dat iemand opgeblazen werd. Dobbelen is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar vergeet vooral niet: een schattige meid had altijd op de Mount Everest samen met een tasjesdief een kluis vol met miljoenen appeltaarten naar beneden geduwd, terwijl iemand gehoord had dat jij gecensureerd werd door de Chinezen. Dobbelen is leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Langs mijn raam zijn twee giechelbuien gescheerd, waardoor de automatische standregelaar haperend dubbelsloeg. Het leek net een komkommerslaatje zonder pit. Even later dansten de bromberen rond de bromtol. Hoe laat is het ook alweer?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het gevoel gehad dat ik iets gemist heb gedaan hadden gehebt. Shit, opnieuw: ik had het gevoel dat ik iets gemist gedaan heb gehadden. Maar enfin zeg. Nu goed: ik denk dat ik iets gemist heb. Waarover gaat dit? Ik wil ook meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dobbel-da-wobbel! Een schele kakkerlak uit Drenthe werd zwanger van zijn vierde dochter die tevens een gebroken been had, toen kwam Balkenendeman om aangifte te doen van diefstal van Rita's auto.
    (FeyBart)

    BeantwoordenVerwijderen

Oncyclopedia heeft een blog!

Welkom op het blog van Oncyclopedia! Gebruikers kunnen stukjes plaatsen over Oncyclopedia, over zichzelf, of over hun ervaringen over Oncyclopedia. Er kunnen ook stukjes verschijnen over leuke nieuwtjes en weetjes. U kan (anoniem) reageren en wees alles behalve objectief. Maar uiteraard verwijzen we nog steeds naar onze enige echte site, Oncyclopedia! Leest wollig!