God houdt van dit weblog
Hij die Hemel en Aarde geschapen heeft, liet Zijn Alziend Oog op deze pagina vallen. En Hij zag dat het goed was, en zegende deze Site.

zaterdag 17 april 2010

Toestanden, deel 3

De Oncy is nu plat. Of niet. In ieder geval, Johan Cruijff, onze filosoof zegt: Elk voordeel heb z'n nadeel.

Ik hou jullie maar even weer up to date met een berichtje van de stand van zaken.

Er is goed nieuws: We kunnen verhuizen! Alles is paraat, klaar, het kan niet lang meer duren. Denk ik. Alleen is er slecht nieuws... niemand kan/wil het doen. Marco en Rongo zijn te druk bezig met andere dingen en verder zijn wij (ik, Henning en DG) wat te n00b om de verhuizing op ons te nemen aangezien we er geen verstand van hebben. Recentelijk is Vsotvep nog gecontacteerd, of wellicht kan iemand anders in onze directe omgeving (Pepper?) de klus klaren - we weten het niet. In ieder geval staat de boel te trappelen om op vrij landgebied te komen en om de Oncy weer vrij te maken zoals het toen ook was...oude tijden ook...

1 opmerking:

  1. Ondanks dat MediaWiki hier een zeer uitgebreide gids over heeft maak ik mijn handen hier liever niet vuil aan. Mijn ervaring is puur html en dat kleine beetje wat ik weet over wiki's (achter de schermen althans) kwam van een persoonlijke wiki die ik op een usb stick had.

    BeantwoordenVerwijderen

Oncyclopedia heeft een blog!

Welkom op het blog van Oncyclopedia! Gebruikers kunnen stukjes plaatsen over Oncyclopedia, over zichzelf, of over hun ervaringen over Oncyclopedia. Er kunnen ook stukjes verschijnen over leuke nieuwtjes en weetjes. U kan (anoniem) reageren en wees alles behalve objectief. Maar uiteraard verwijzen we nog steeds naar onze enige echte site, Oncyclopedia! Leest wollig!