God houdt van dit weblog
Hij die Hemel en Aarde geschapen heeft, liet Zijn Alziend Oog op deze pagina vallen. En Hij zag dat het goed was, en zegende deze Site.

zondag 25 april 2010

Toestanden, deel 8

Dames en heren, mag ik u het heugdelijke nieuws vermelden (wat is dit voor vage zin...) dat de upload van alles en nog wat klaar is? Nee? Jammer. Weet je wat, ik doe het toch, aangezien ik het nu al gedaan heb. Het is dus klaar, de verhuizing is dus voltooid, jippie. Nu moeten er dus nog wat dingen afgerond worden. Als deze dingen klaar zijn, zal ik op het forum van de Oncy, én alhier het startsein geven voor de onafhankelijk verklaarde Oncyclopedia Neerlandica 3.0. Vanaf DAN is de kust veilig en kunt u weer vertrouwelijk bewerken.

P.S.: 3D achtergronden... 4D lijkt me wat mogelijker met een vleugje levensechte verschijnselen die door het beeldscherm zullen gaan kruipen, het beeldscherm wordt vloeibaar, de handen kunnen erdoorheen...deze zullen opgeslokt worden door het wikipediamonster en uhuhuhuuhu... ik walg van die gedachte. Nu kunnen we tenminste strijden!

7 opmerkingen:

  1. De vierde dimensie is de tijd, en met sprongen in die dimensie hebben ervaren Oncyclopedisten al kunnen kennismaken. Het gat tussen de standaard tweede dimensie en de niet onvertrouwde vierde dimensie opvullen met de schrijnend ontbrekende derde dimensie dringt zich dus op, alsmede verplichte lectuur van "Flatland: a romance of many dimensions" door Abbott (niet die van Costello).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vijfde dimensie is tijdreizen - Het bestaat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, tijd en de manipulatie ervan, inclusief reizen, behoren tot de VIERDE dimensie. Het reizen in de tijd laat het doorbreken van de derde dimensie toe, zoals het zich bewegen in de derde dimensie het doorbreken van de tweede dimensie toelaat, of ik zou het Flatlandverhaal heel slordig gelezen moeten hebben, wat niet geheel uitgesloten is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het van http://www.youtube.com/watch?v=XjsgoXvnStY - Er is ook een boek over geschreven. Staat ook een stuk over de flatlanders in.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik woon al jaren lang in de zesde dimensie en snap dan ook niet de beeldspraak in "De tijd staat stil". Ik laat regelmatig de tijd stilstaan. Teruggaan in de tijd is het enige dat niet kan, dus als ik een mooi moment laat stilstaan, kan dat uren duren. Of eigenlijk duurt het 'niets', maar ja... Een vloeibaar beeldscherm lijkt me niets, maar een gasvorm, dáár sta ik voor open...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij Oncyclopedisten kunnen altijd de tijd stil laten staan. Geen wonder ook dat we vorig jaar een maand na 1 juli alsnog 1 juli opnieuw konden vieren. Lang leve 31 februari!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt ongeveer de nieuwe url, dan kan ik die vast proberen te onthouden...

    BeantwoordenVerwijderen

Oncyclopedia heeft een blog!

Welkom op het blog van Oncyclopedia! Gebruikers kunnen stukjes plaatsen over Oncyclopedia, over zichzelf, of over hun ervaringen over Oncyclopedia. Er kunnen ook stukjes verschijnen over leuke nieuwtjes en weetjes. U kan (anoniem) reageren en wees alles behalve objectief. Maar uiteraard verwijzen we nog steeds naar onze enige echte site, Oncyclopedia! Leest wollig!